WMS Rewista

Swoboda komunikacji i przepływu informacji z Workforce Connect od Zebra Technologies

Zebra Workforce Connect

Kluczem do sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest komunikacja. Bez niej nie ma mowy o skutecznym zarządzaniu. Dlaczego jest tak ważna? Przede wszystkim poprawia efektywność pracy, przyśpiesza proces decyzyjny, a także pozytywnie wpływa na relacje pomiędzy pracownikami.

Dzięki Workforce Connect od Zebra Technologies najważniejsze procesy są skonsolidowane w jednym miejscu i na jednym urządzeniu, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do wszystkich informacji w zasięgu ręki.

Jedno urządzenie — wiele możliwości dzięki Workforce Connect

Workforce Connect zapewnia wgląd we wszystkie procesy w firmie, zaczynając od komunikacji, przez rejestrację danych, kończąc na procesach roboczych. Wpływa to na zwiększenie produktywności i ułatwienie komunikacji. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy zawsze mają dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Workforce Connect rozwiązuje problem z brakiem łączności, opóźnieniami i brakiem organizacji.

Skalowalność

Workforce Connect od Zebra Technologies sprawdzi się w każdej branży, bez względu na wielkość firmy. Wybierając to rozwiązanie, masz pewność, że dysponujesz najbardziej kompletnym oprogramowaniem i najtrwalszym dostępnym urządzeniem. Dodatkowo Zebra gwarantuje doskonałą skalowalność, obsługę serwisową i wsparcie najlepszych ekspertów na rynku.

Zwiększenie produktywności

Pracownicy pierwszej linii często narażeni są na utrudnienia wynikające z luk w komunikacji. Zwiększenie ich potencjału możliwe jest dzięki płynnemu przepływowi informacji, które zapewnia Workforce Connect. To rozwiązanie, które zbiera wszystkie potrzeby pracowników, od komunikacji i współpracy, przez informację, aż po bezpieczeństwo, w ramach jednego urządzenia. Dzięki temu mogą oni skupić się na podniesieniu jakości wśród klientów.

Workforce Connect — cechy i funkcje

●     Voice Client — dzięki Workforce Connect możliwe jest przekształcenie urządzeń mobilnych w telefony biurkowe. Eliminuje to potrzebę posiadania telefonów biurkowe, zapewnia szybszą reakcję zespołu, usprawnia procesy robocze i zwiększa elastyczność pracy mobilnej.

●     Push — to — Talk (PTT) – połączenie funkcji bezpiecznych wiadomości i komunikacji głosowej typu Push — to — Talk gwarantuje podejmowanie inteligentniejszych decyzji i zwiększenie wydajności. Dzięki tej funkcji wysłanie jednej wiadomości do wszystkich pracowników w terenie oraz przejmowanie rozmowy jest dużo prostsze i łatwiejsze. Dodatkowo usługi lokalizacyjne monitorujące użytkowników, historię i urządzenia pozwalają na wgląd do tego, gdzie się znajdują.

Zyskaj przewagę na rynku dzięki jednemu urządzeniu i wybierz Workforce Connect od Zebra Technologies.

Zobacz jak działa Zebra Workforce Connect!

Post a Comment